Барселона не поспішаючи (частина 1)

Вихідні дані - тиждень в Барселоні, сім'я (я, дружина і 16-ти річний син), бажання оглянути все саме значуще для нас (головним чином шедеври модернізму / Гауді), розуміння того, що повернемося навряд чи. Головні побажання від членів сім'ї - «побільше гуляти, музеї не хочемо, особливо картини».

При плануванні використовувалися інформація від користувачів сайту Турправди, офіційний тур сайт Барселони https://www.barcelona.com/ (Дуже рекомендую - інформативний), ну і мої спогади про відвідини Барселони 25 і 15 років тому.

День 1й.

В готель https://www.turpravda.ua/es/barselona/Zenit_Borrell-h82428-r317687.html потрапили в 10 ранку, заселення в номер дали на 13.

Відступ - в якому районі краще поселятися.

Взагалі то збиралися в готель на Рамбле, але затрималися з оплатою і номер пішов, наступний варіант, в Старому Місті, теж не встигли. Вибір був досить обмежений, у нас був пакетний тур (трансфер + готель), з двох готелів району Ешампле вибрали наш, в районі метро Hospital Clinic. І не пошкодували. Хоч і не близько від будь-якої пам'ятки (15хв ходьби до Сasa Milla, 25 до пощади Іспанія). Але до метро 7-8 хвилин. Крім того, все-таки серцем Барселони модернізму є саме Ешампле, і пожити саме в ньому і перейнятися його духом, виявилося правильним вибором !!!

Планували на цей день огляд міста на туристичному автобусі .... Але ... нічну подорож без сну майже внесло корективи: сил явно було мало. Пішли на розвідку пішки до Сasa Milla.

Боже, які гарні дома !!! На кожному кварталі пару фото!

Коли дійшли до Сasa Milla, зрозуміли, що сил вже немає ...

Коли дійшли до Сasa Milla, зрозуміли, що сил вже немає

Вирішили повертатися в готель для відпочинку. По дорозі зайшли на ринок в районі готелю. Фрукти-овочі нічого несподіваного, а ось морепродукти !!!!! Вирішили дещо купити на перекус після сну, почали з оливок. Відразу фіаско - виявляється у них тут електронна черга, на базарі, Карл !!! (На фото в верхньому правому куті - номер того, кого зараз обслуговують).

(На фото в верхньому правому куті - номер того, кого зараз обслуговують)

Усвідомити, що ми тут варвари зі Сходу було так важко, що з ринку ми втекли без покупок. І отоварилися хамоном в магазинчику навпроти. Звичайно, коли дивишся на ціну в 70 євро за кг, то якось не по собі ... Але, набравшись сміливості, беру шматочок хамона, 2 види брі, рокфор, бринзу, і на касі виходить 22 е - це вже терпимо.

Увечері, відпочивши, прямуємо на площу Іспанія дивитися кольоровомузичний фонтан. Йдемо, звичайно ж на своїх двох, ми сповнені рішучості ВЕЗДЕ і ЗАВЖДИ ходити пішки, щоб побачити побільше! Адже красивих будинків так багато!

Та й фонтан не підкачав.

Та й фонтан не підкачав

Підходили прямо до нього. Люди дивляться з даху Арени, але мені відстань здалося великим, метрів 200. Правда, музики майже не чути, але гра води і світла / кольору вражає. Гідне вечірнє проведення часу. Це моя думка. А ось мій (малоемоціональний) син в захваті - «офігенно, спасибі, що привів мене сюди!», Навіть руку мені потиснув в знак подяки. І ще приїжджав сюди пару раз без батьків.

Назад ми звичайно ж йдемо пішки. Барселона приводить у захват. Домовляємося, що завтра з ранку до готичного кварталу йдемо знову пішки, ніяких метро!

День 2й.

Прокинувшись, зрозуміли, що щодо всюди ходити пішки погарячкували, ноги то не залізні ...

Отже, їдемо на метро.

Відступ - транспорт.

За Барселоні рулить квиток Т10 на 10 поїздок в метро за 10 євро, що купується в автоматах на вході в будь-яку станцію. Так, в автоматі все на іспанському, але потрібні впевненість в тому, що вам потрібен саме Т10 в першій зоні, і ще знання романо-германських мов в обсязі достатньому, щоб зрозуміти, що «confirmado» = «confirm» = підтвердити, ну ще логіка. Я платив карткою, можна налом (потрібні купюри і монети).

НЕ ПРОХОДЬТЕ на один квиток більш, ніж одна людина. Турнікет то пропустить, але можливі перевірки, особливо на стикування. Ми просто забули про це правило, попалися під час перевірки, але я усміхнулася, показав, що ми пройшли втрьох по одному квитку і нас пробачили. Каталунци виявилися вельми сніходітельнимі до туристів, спасибі їм (на відміну від звездопротівних французів колись). Hе викидайте квиток, поки не вийшли з метро (через ту ж перевірки).

У підсумку на 6 днів пішло на метро по 20е на людину. Крім метро два рази брали таксі: від готелю до Парку Гюель (15е - там від метро оч далеко) і від пл Каталунія до Аеропорту (30е). Ну і на електричці раз проїхали з аеропорту до Пасаж Граціє. Ціна на таксі здалася прийнятною, особливо якщо більше 2-х осіб.

Огляд готичного кварталу почали з головного собору. Зовні вражає.

Всередину ми, на жаль, так і не потрапили. Начебто прийшли в прийомні години, але туристів відправляли на «задній двір», через те, що йшла служба (справа була в неділю). Дуже шкода.

Зате «задній двір» не підкачав - величезна кількість зелені в межах культової споруди дійсно незвично і дуже мило. Особливо знамениті гуси.

Особливо знамениті гуси

Потім походили по вузьких вуличках Готичного кварталу. Ми таке дуже любимо, і нам сподобалося.

Ми таке дуже любимо, і нам сподобалося

На все це пішло години три.

Після обіду все пішло не за планом. Пішов дощ. В Палау Гюель, де черга не очікувалася, сказали, що квиток можливий на 3 години (45хв чекати під дощем). Вирішили сходити на ринок Бокерія, поруч, але забули, що в (знову це чортове) неділю він закритий. Плюнули на все і повернулися в готель, щоб не промокнути і не захворіти. Дощ йшов до самого вечора.

До речі про погоду.

Вона виявилася набагато холодніше очікуваної для цього часу, і це дуже допомогло нашим прогулянкам. Температура була 20-23 гр з мінливою хмарністю - оптимально для екскурсійного туризму.

Увечері поїхали подивитися на Саграда Фамілія з підсвічуванням. Спочатку, в сутінках, зовнішнього освітлення ще не було, тільки вітражі світилися злегка зсередини. Потім вже з темрявою підсвітили зовні (просто прожектора). Було дуже красиво, урочисто, людей було вже дуже мало. Спостерігали у основному сидячи на лавці в скверику. Дуже рекомендую. Години вистачило.